onsdag 19. oktober 2011

Stine


Siden dette er vår nye blogg tenkte jeg at jeg skulle starte med å skrive litt om meg selv. Så jeg starter med å skrive litt om interessene mine.
-Jeg elsker å tegne portretter av folk, det kan være både av folk jeg kjenner eller kjendiser. Her er noen av de tegningene jeg har tegnet:

Dette er bilde jeg etterlignet:

Her er en annen tegning:
Dette er bilde jeg etterlignet:
Syntes du de ligner?

- Jeg interesserer meg også for dekorasjon, så jeg vil enten bli interiørarkitekt ( sånne som designer hus innvendig ) eller konditor ( sånne som dekorerer kaker. ) Jeg drev jo å spilte Sims hele tiden før, når jeg var mindre altså. Og lagde hus osv. 

Hobbyene mine:
- Jeg svømmer hver mandag, jeg har alltid svømt helt siden jeg var liten så det elsker jeg. 
- Jeg elsker å løpe, men jeg har aldri gått på friidrett eller noe sånt. Jeg har bare jogget hjemme. 
- Jeg har gått på ridning, helt til jeg fant ut at jeg faktisk syntes at hester er skumle! Så det sluttet jeg på.
- Jeg liker å danse, jeg har gått på dansing i mange år, men ikke nå lenger. Jeg har gått på både HipHop, freestyle, RnB. Jeg har i tilegg vært med på dansekonkurranser sammen med Therese da vi var mindre.
- Og cheerleading, det gikk jeg på ifjord det var gøy ganske lenge helt til vi begynte å gjøre stunt slik at jeg skadet meg omtrent hele tiden. 

Det er alt det jeg har gått på også har jeg planer om å starte på treningsstudio også :) 
Har du noen gang gått på svømming, friidrett, ridning, dansing eller cheerleading?


Også er det jo alltids noen vanlige fakta ;) 
- Jeg heter Stine Kleppe 
- Jeg er 14 år gammel nå, jeg er født i 1997 og jeg har bursdag den 24.februar :) 
- Jeg bor i Oslo 
- Favorittfargen min er lyserosa og lyseblå
- Jeg har en storesøster som heter Linda.
- Favorittmaten min er vel det vanlige, taco. Det er jo skikkelig godt
Liker du taco?
Også er jeg kjempestoor Justin Bieberfan! 


Her er et bilde av meg:



Det var vel alt. Hadebra!
-Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar