mandag 24. oktober 2011

Hei folkens det er LINDA :)

Hei
Det har skjedd noe forferdelig med meg og det er så ekkelt og samtidig vondt
dette skjedde i går kveld.
Jeg skulle opp trappa og det er en stål greie på den siste trappen og der traff jeg stor neglen.
>Den gjorde såååå vondt at jeg skrek høyt auu... alle ble redde og sa hva skjedde og jeg bare satte meg ned og så tåen min...og tenkte f*** hvordan skal jeg gå i morgen til skolen...
Neglen var delt i to men forsatt hang den på..
Neste dag.
Jeg våkna kl.7 og gjorde meg klar og gikk ned for å lage mat og i mens jeg gikk traff jeg min vonde tå i den andre foren så neglen falt ned.
Så begynte jeg å blø  og jeg tok på plaster og gikk og gjorde meg klar og når jeg skulle ta på meg sko var det vanskelig...
Håper dere ikke ble kvalme..lol
HILSEN LINDA :)<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar