onsdag 26. oktober 2011

Motepolitiet !

hei vi i the single ladies skal dømme to kjendisers outfit og vi vil gjerne vise dere hvordan smak vi har ved å dømme disse to kjendisene.. Her er noen av dem :

2010 worst dressed celebrity
Lady GaGa:
Nora: æææææææsj ! hva er det du driver med her LGaGa !?
Er ikke så stor fan av kjøtt så jeg vil gitt tommelen LANGT ned !
Anisa: hva har skjedd her? Jeg hadde heller stekt deg på
grillen enn å se deg med den på  det røde teppet !
Stine: den er helt forferdelig! Hadde heller lagd noe av kjolen...
Youssra: GaGa jeg tror du har noe mye bedre å gå med enn det
Linda: Jeg er heller ikke fan av kjøtt .. GaGa ta på deg noe bedre!


Demi Lovato:
Nora: søt, fin og sommerlig
Anisa: minner meg om sommer, kunne
hatt en liten håndveske til, er ikke fan av sånne
sko, men antrekket var fint
Stine: morsom !
Youssra: fin, men jeg likte ikke halsen på kjolen og skoene
var heller ikke så fine..
Linda: helt grei, men kunne hatt noen andre farger også

Hilsen The single ladies

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar